simu Geplaatst Augustus 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2011 Dag forum, leden ik ben nieuw hier dit is mijn eerste topic ik heb een vraag. Betreft ' Windows 7 home premium' Ik heb op youtube een serial er voor gevonden die 100% werkt ! alleen ik vraag me af wat is er met die serial gebeurt dat je het op meerdere computers kan gebruiken en daarnaast kan je gebruik maken van de update's zonder een vervalsing te krijgen iemand die me dit even goed uit kan leggen, Alvast bedankt Groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Glenneke1996 Geplaatst Augustus 22, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Augustus 22, 2011 Er zijn ook versies te downloaden die al gecracked zijn zodat je geen serial meer moet ingeven, misschien is dat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
simu Geplaatst Augustus 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 22, 2011 Jaa, inderdaad dat klopt ik ben tog overgestapt naar Windows vista ultimate ik vindt hem op een of andere manier sneller dan Win 7. Alleen deze versie is Engels, het is mogelijk om er een nederlandse pack op de zetten tog ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Augustus 22, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 22, 2011 Jaa, inderdaad dat klopt ik ben tog overgestapt naar Windows vista ultimate ik vindt hem op een of andere manier sneller dan Win 7. Alleen deze versie is Engels, het is mogelijk om er een nederlandse pack op de zetten tog ? http://lmgtfy.com/?q=windows+vista+language+pack+dutch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
simu Geplaatst Augustus 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 22, 2011 Ik ga tog maar de windows 7 home premium installeren, alleen mijn engels is niet zo goed en ik hoop dat dit een geactiveerde versie is en dat ik gewoon kan update wat wordt hiermee bedoel ?? Copy of genuine disc for Windows 7 Home Premium x64 OEM. No serial. For those people who bought computers with preinstalled OEM Windows with no disc. Ik ben momenteel druk bezig wil snel een reactie dan kan ik ermee aan de slag! Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
iOrale Geplaatst September 6, 2011 Bijdragen: 157 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/11 Status: Offline Actief: Augustus 6, 2012 Delen Geplaatst September 6, 2011 Er zijn ook versies te downloaden die al gecracked zijn zodat je geen serial meer moet ingeven, misschien is dat beter. Nee, Microsoft vind binnen de kortste keren je PC en zet er die beruchte tekst d'r onder in je scherm. Soms kan het zo erg zijn dat Microsoft wat bestanden in Mijn Documenten verwijderd. Dus een serial is altijd beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 157
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie