marcelvn Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 ik heb een notebook de MSI GT683-231NL, nu heb ik opeens zomaar uit het niks problemen zie bijlage ook krijg ik zwart beeld als ik switch tussen programma's en daarna iets met beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld windows 7 de meer hij moet renderen de meer hij hem spaced als ik bijvoorbeeld mapje met foto's open dan is het echt niet meer normaal, ook loopt THX audio vast. WTF!!! zo uit het niets heb ik dit probleem :/ Heb drivers al updated pc restarded van alles o.O Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Releases Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Even met driversweeper de videokaart drivers verwijderen en de nieuwe downloaden. Mocht dit niks uithalen zal je videokaart wellicht kapot kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
marcelvn Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Haha, nee gelukkig is alles al weer goed het lag op 1 of andere manier aan de stroom voorziening van me laptop misschien zat die er niet goed in dus kreeg die teveel/te weinig stroom igg is alles nu weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie