Zombymario Geplaatst Augustus 18, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 18, 2011 Oke, dat is mooi. Dan kan je de .iso er zo inzetten: HDD:\wbfs\GAMEID.iso HDD:\wbfs\Title [GAMEID].iso HDD:\wbfs\Title [GAMEID]\GAMEID.iso HDD:\wbfs\GAMEID_Title\GAMEID.iso GAMEID moet dus het ID zijn van het spel (in dit geval dus RFEE01 zijn). Die map 'wbfs' moet je in de root maken (het 'begin') van de HDD. Als er 'title' staat moet dat de naam van het spel zijn (in dit geval dus: Fire Emblem: Radiant Dawn). Ik kies zelf voor deze configuratie: HDD:\wbfs\GAMEID.iso Die vind ik zelf het makkelijkst Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Maikuul Geplaatst Augustus 18, 2011 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Augustus 18, 2011 Oke bedankt voor je hulp, ik ben het spel nog aan het downloaden en als ik zover ben dan laat ik in dit topic weer een bericht achter, voor nu: Heel erg bedankt voor je hulp. Post samenvoeging: 18 augustus 2011, 23:41:36 Ik heb nu de NTSC-U versie van het spel op mijn wii staan, ik heb de cheat codes aangezet maar ik merk er niks van als ik het spel opstart? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie