maxmeyer Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 221 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/08 Status: Offline Actief: April 2, 2016 Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 Hallo mensen, Ik heb zojuist Windows 7 Ultimate 64 bit geinstalleerd op mijn D schijf. Windows Vista stond geinstalleerd op mijn C schijf, en staat daar nog steeds. Nu moet ik bij het opstarten kiezen tussen Vista en W7, maar ik wil Vista gewoon helemaal weghebben. Is het nu veilig om mijn C: schijf te formatteren, of krijg ik dan problemen met opstarten? Want ik wil het liefste mijn C schijf gewoon helemaal leeghebben, en niet hoeven te kiezen tussen Vista en 7. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 221
svenholtman Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 waarom installeer je het dan op een andere schijf? Gewoon w7 op de C schijf installeren lijkt me dan logischer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
maxmeyer Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 221 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/08 Status: Offline Actief: April 2, 2016 Auteur Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 Ik heb hem nu op mijn D schijf staan, zijn beide even groot. Maar ik wil nu graag mijn C: schijf formatteren, maar dan staat er: Formatteren kan niet worden voltooid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 221
Glenneke1996 Geplaatst Augustus 20, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Augustus 20, 2011 Ik heb hem nu op mijn D schijf staan, zijn beide even groot. Maar ik wil nu graag mijn C: schijf formatteren, maar dan staat er: Formatteren kan niet worden voltooid. Misschien is dat een soort van 'beveiliging' zodat je je besturingsysteem niet zou kunnen wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie