Spring naar bijdragen

Een Blue-Screen, wat nu te doen? (BSOD)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/10/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb de volgende vraag, ik weet niet of ik hier bij de goede afdeling ben: Regelmatig krijg ik een Blue-screen op mijn PC en dan start deze direct weer op. Ik krijg dit slechts bij het Skypen na ongeveer 45 minuten, niet bij het gebruik van andere programma"s. Weet iemand de oplossing hiervoor? Alvast bedankt voor het antwoord. Ernst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ALs de BSOD opkomt staat er een Errorcode in beeld.

Iets van 0x867857 etc. Deze code moet je opschrijven. Hiermee kunnen we achterhalen wat de oorzaak is.

Voor nu kan je proberen Skype te voorzien van een update en je geluidskaart driver. Wellicht dat dit de BSOD al oplost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05/01/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Inderdaad, update de driver van je geluidskaart/USB headset en in principe moet het opgelost zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/10/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dank voor de 2 reacties en antwoorden. Ik ben niet zo'n IT-freak dus mijn vraag is: hoe update ik de driver van de geluidskaart/USB headset?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05/01/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Daar is software voor, maar die software is nooit gratis. Daar het hier verboden is links te sturen naar cracks & gecrackte software (software waarvoor je een licentie moet betalen, die niet aanwezig is bij het downloaden en gebruiken ervan), geef ik je de manuele uitleg.

Bekijk welk type je headset/geluidskaart is. Is je headset USB, ga dan na welk type het precies is (Dat kan je nakijken op www.canyourunit.com) en google: "(type headset hier) driver". Zonder de haakjes natuurlijk. Ga naar de eerste link die je tegenkomt die ongeveer dat resultaat geeft, download en installeer het bestand naarwaar de site linkt en het probleem moet opgelost zijn.

Is je headset niet USB, maar heeft het een 3.5mm aansluiting (zie dit voorbeeld), dan moet je nagaan welk merk en type je geluidskaart is. Dit kan je nagaan door jouw computer te googlen met het woord 'specs' erachter. Nu geldt dezelfde procedure als hierboven; google de geluidskaart die op de site vermeld stond met het woordje 'driver' erachter, download en installeer het bestand en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...