Maartenn Geplaatst Augustus 9, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Augustus 9, 2011 Hallo Dukenaars, Ik krijg sinds kort steeds 3 meldingen in het meldingenboard van mn HTC Sensation, dit is 3x dezelfde melding, namelijk: <Untitled> Download unsuccessful. Vreemd is dat ik deze 3 meldingen steeds tegelijk krijg meerdere keren per dag, ik schat eens in het uur. Weet iemand wat hier de oplossing voor is om dit weg te krijgen? Het is namelijk best irritant om steeds op Wissen te klikken om de 3 meldingen weg te krijgen. Mvg, Maartenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25025 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 13 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 Heb je dat bij updates van programma's? Ik heb dat namelijk ook al een aantal dagen bij een 3 tal applicaties. Word er ook gek van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
IfElse Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 Ik heb er geen last van, kan je toevallig ook zien wat hij probeerd te downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Freddytje Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 Ontkoppel je sd is en daarna weer koppelen. Dit hielp bij mij. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Maartenn Geplaatst Augustus 10, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 10, 2011 @ Duken, niet bij updates het kwam zo ineens op. Heel vreemd. @ DHRJ, dit is precies wat ik te zien krijg. Als titel staat er: <Untitled> en daarna download unsuccessful. @Freddytje, dat heb ik nu geprobeert, eens afwachten of het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Maartenn Geplaatst Augustus 18, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 18, 2011 Weet iemand misschien nog een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Freddytje Geplaatst Augustus 18, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Augustus 18, 2011 Mijn oplossing heeft niet geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Marciej123 Geplaatst Augustus 18, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 18, 2011 Kan je m niet updaten via je pc door gebruik te maken van de htc updater? Of die van de dev's? --- - Sent from my iPad 2 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Maartenn Geplaatst Augustus 19, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 19, 2011 Mijn oplossing heeft niet geholpen? Sorry, was ik inderdaad vergeten te zeggen dat dit niet werkte! & Marc, dit heeft helaas geen zin net geprobeerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Maartenn Geplaatst Augustus 30, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 30, 2011 Heb 'm even op Androidworld gezet. Die zijn er gespecialiseerd in. Eens kijken of ik zo met een oplossing kom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 31, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25025 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 13 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 31, 2011 Laat het inderdaad weten! Ik word er ook wat gestoord van namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
IfElse Geplaatst Augustus 31, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 31, 2011 Ik heb er geen last van , gelukkig maar! Heb je al fabriekinstellingen reset geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
kaasbroodje Geplaatst Augustus 31, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 31, 2011 Ga naar instellingen - applicaties - aplicaties beheren - alles - internet - gegevens wissen - buffer leegmaken. Heb je dit al geprobeerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Maartenn Geplaatst September 1, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2011 Heb het nu geprobeerd, eens afwachten of dit werkt! Ik laat het even weten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Maartenn Geplaatst September 1, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2011 Werkt helaas niet, ik krijg de meldingen nog steeds! En op androidworld zijn ze lang niet zo snel dan bij duken met antwoorden.. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Freddytje Geplaatst September 1, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst September 1, 2011 Bel je provider of de winkel waar je m gekocht hebt. Misschien weten zij de oplossing of willen ze hem wel even (gratis) na kijken Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Marciej123 Geplaatst September 1, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 1, 2011 haha nou die weten echt veel minder, ben dr een keer naartoe geweest, ging die t googlen, Kon ie t niet vinden. zei die, stuur anders maar een brief naar het hoofdkantoor.. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Maartenn Geplaatst September 2, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 2, 2011 hahaha, noooooit! Heb hem bij Belnu besteld, en dat is echt een hoop onwetende mensen bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Maartenn Geplaatst September 8, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 8, 2011 Na even gewacht te hebben bij Androidworld heb ik dan eindelijk mijn oplossing, en het is een domme van mij.. Duken, jij had dit probleem ook toch? Kijk eens bij instellingen - accounts en sync. Zie je daar ergens tussen de groene rondjes, ook een rood rondje staan? Dan ligt hier de fout, je telefoon wil syncen, dit lukt niet, en hierdoor krijg je deze melding steeds! Hoop dat het voor je werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 9, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25025 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 13 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 9, 2011 Ik heb het probleem niet meer, had me telefoon voorzien van een nieuwe Rom. Ik weet dus niet of dit voor mij een oplossing was. maar even goed bedankt voor het melden ! + Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie