Spring naar bijdragen

Computer gaat uit bij afwezigheid

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Gisteren kwam ik terug na 2,5 week op vakantie te zijn geweest. Na 20 minuten voor mijn computer gezeten te hebben sloeg hij oppeens uit. Terwijl ik bezig was. Ik deed hem weer aan en ben verder gegaan waarmee ik bezig was. Toen ik even drinken ging pakken was hij weer uitgegaan. Dit is nog een paar keer gebeurd toen ik even afk was. De eerste keer gebeurde het dus terwijl ik bezig was, nu gebeurt het telkens als ik even weg ben. Vanmiddag zat ik 3 uren achter de computer zonder dat er iets gebeurde, maar toen ik even wegging was hij weer uit. Iemand een idee hoe dit komt?

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Hoe oud is de PC? Je hebt kans dat je moederbord batterij leeg is of leeg aan het raken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

Hoe oud is de PC? Je hebt kans dat je moederbord batterij leeg is of leeg aan het raken is.

Bijna 2 jaar, dus dat lijkt me niet het probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ga naar energiebeheer -> Schema instellingen van je huidige schema wijzigen, dan staat daar al hoelang het duurt om in slaapstand te gaan. Of anders doe je geavanceerd wijzigen, dan kan je even al je instellingen naar jou hand zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Ga naar energiebeheer -> Schema instellingen van je huidige schema wijzigen, dan staat daar al hoelang het duurt om in slaapstand te gaan. Of anders doe je geavanceerd wijzigen, dan kan je even al je instellingen naar jou hand zetten.

Hij gaat niet in slaapstand, hij slaat gewoon uit. Mijn instelling is dat hij nooit in slaapstand gaat. Verder heb ik de energiestand op hoge prestaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Oud-beheerder

• Actief:  

uit?! Echt uit uit? Dus als je hem aanzet moet hij Windows weer helemaal opstarten en is je oude sessie "weg" ?

Wellicht wat Windows updates die in de wacht stonden? Hoe staan je Windows update instellingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

uit?! Echt uit uit? Dus als je hem aanzet moet hij Windows weer helemaal opstarten en is je oude sessie "weg" ?

Wellicht wat Windows updates die in de wacht stonden? Hoe staan je Windows update instellingen?

Ja echt helemaal uit. Mijn instellingen staan gewoon op automatisch belangrijke updates uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Maar ook installeren? Als hij dat doet kan dit de oorzaak zijn, zeker na 2,5 week vakantie kon je wat updates in de wacht hebben staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Er stond dus een update in de wacht, is nu geïnstalleerd. Als hij het blijft doen post ik wel weer. Bedankt in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...