Spring naar bijdragen

Microfoon ruist

Gast darkne0n

Aanbevolen reactie

Gast darkne0n

Als ik op teamspeak ben, heb ik constant ruis. Mense zeggen dat ze een soort ruis/helicopter geluid horen. Eerst had ik dit nog niet en ik heb ook niets verandert aan mijn microfoon of iets dergelijks.

Weet iemand waarvan dit kan zijn?

Als ik mijn spraak activation uitzet hoor je het nog.

Alleen bij push 2 talk, hoor je het als ik zelf praat. Het is iig zeer iritant  :P

Weet iemand hoe ikdit weg kan krijgen?

greetz ne0n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast sebasjuh

Als ik op teamspeak ben, heb ik constant ruis. Mense zeggen dat ze een soort ruis/helicopter geluid horen. Eerst had ik dit nog niet en ik heb ook niets verandert aan mijn microfoon of iets dergelijks.

Weet iemand waarvan dit kan zijn?

Als ik mijn spraak activation uitzet hoor je het nog.

Alleen bij push 2 talk, hoor je het als ik zelf praat. Het is iig zeer iritant  :P

Weet iemand hoe ikdit weg kan krijgen?

greetz ne0n

Je kan in de instellingen van je geluidskaart microfoon boost ofzoiets aan of uit zetten. Als je die uitzet klinkt het meestal goed. Je zal dan alleen in teamspeak je outgoing volume hoger moeten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast darkne0n

als ik via configuratie scherm naar geluiden en audio apparaten ga zie ik geen boost knop staan onder geen enkele tab. Moet ik ergens anders kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast sebasjuh

als ik via configuratie scherm naar geluiden en audio apparaten ga zie ik geen boost knop staan onder geen enkele tab. Moet ik ergens anders kijken?

Ik zal als ik thuis ben even voor je kijken. Ik had dat ook als probleem maar ik weet niet uit me hoofd waar het precies zat. Je hoort het nog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast sebasjuh

Je hebt rechtsonderin dat icoontje van je geluid als je die opent zie je allerlei volume balkjes. Daar staat ook de Microphone tussen. Als die er niet tussen staat dan kan je via Opties - Eigenschappen de Microphone ertussen aanvinken zodat je hem wel ziet.

Als het goed is zal je onder de Microphone volume schuifbalk ook een knop Geavanceerd zien staan als je daarop klikt kan je de Mic boost aan of uit zetten.

Zo was het bij mij dus hoop dat het bij jou ook zo werkt  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast darkne0n

Jaaah super  :D

Ik heb het ff gevonden na wat aanvinken van geavanceerd weergeven en dat icoon weergeven enzo. Maar k heb het gevonden en op teamspeak gecheckt. En hij doet het weer  :D

Dus bdankt he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

gelukkig weer iemand blij!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

oke op slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...