Gast stoiker Geplaatst Juli 30, 2011 Delen Geplaatst Juli 30, 2011 hey ik ben sins vandaag nieuw hier hopelijk kom ik er snel achter hoe ik hier films en al kan downloaden want is hier toch heel wat anders dan de andere site's waar ik op zit hoop het hier echt naar mijn zin te hebben en al Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Thijs. Geplaatst Juli 30, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juli 30, 2011 Welkom, hier ben je aan het juiste adres om te weten hoe je films kun downloaden. Kijk maar bij de handleidingen en dan bij utorrent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie