'Robin Geplaatst Juli 29, 2011 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 29, 2011 Ik heb een torrent gemaakt en geupload naar de site van monova maar als ik hem dan ga downloaden dan moet die gelijk op 100% springen omdat die van mijzelf is (gevonden via google) maar dat gebeurd niet en hij upload hem ook niet. Iemand enig idee hoe dit kan? :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Gast franswon Geplaatst Juli 30, 2011 Delen Geplaatst Juli 30, 2011 Heb je een passkey gebruikt, mag je uppen daar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
glh5 Geplaatst Juli 31, 2011 Bijdragen: 15 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2012 Delen Geplaatst Juli 31, 2011 Er zijn honderden tutorials die dit uitleggen... Doe zelf eens wat onderzoek zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 15
kaasbroodje Geplaatst Juli 31, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 31, 2011 Er zijn honderden tutorials die dit uitleggen... Doe zelf eens wat onderzoek zou ik zeggen. als je niks nuttigs heb te zeggen doe het dan niet. Sent from my SGS2 using tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 31, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 31, 2011 We zijn hier om elkaar te helpen glh5. Ik heb me zelf ook diversen keren naar een goede upload tutorial gezocht en soms zie je door de bomen het bos niet meer. Dat was zelfs bij mij het geval. Dus als je een goede handleiding weet? Post m dan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
'Robin Geplaatst Augustus 4, 2011 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Augustus 4, 2011 Zou wel graag een handleiding willen zien glh5 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
kaasbroodje Geplaatst Augustus 4, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 4, 2011 We zijn hier om elkaar te helpen glh5. Ik heb me zelf ook diversen keren naar een goede upload tutorial gezocht en soms zie je door de bomen het bos niet meer. Dat was zelfs bij mij het geval. Dus als je een goede handleiding weet? Post m dan. ik kan het je wel uitleggen ben zelf uploader geweest [A]Robinjuuh ik kan je misschien wel helpen via teamviewer dan kan ik met je mee kijken misschien zie ik dan of je iet fout doet http://www.teamviewer.com/nl/download/index.aspx Sent from my SGS2 using tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast Convertjosh Geplaatst Augustus 4, 2011 Delen Geplaatst Augustus 4, 2011 Ik ben nog steeds uploader .Open je torrent naar je map waar het staat ,dan krijg je controle ,en begint de upload. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 20, 2011 Delen Geplaatst Augustus 20, 2011 Ik heb een torrent gemaakt en geupload naar de site van monova maar als ik hem dan ga downloaden dan moet die gelijk op 100% springen omdat die van mijzelf is (gevonden via google) maar dat gebeurd niet en hij upload hem ook niet. Iemand enig idee hoe dit kan? :geheim: Nou de eerste en makkelijkste verklaring kan zijn dat het bestand waarvan je een torrent hebt gemaakt niet in de map staat waar je je torrents download. uTorrent kijkt alleen of het bestand dat je download overeen komt met een bestand uit die map dus dan moet je het geuploade bestand daar neer zetten. Als je dit al hebt kun je ook proberen "Forceer start" en kijken of die hem dan wel vind. Het is ook nog mogelijk dat je de naam van het bestand hebt veranderd. Nou kijk maar of een van deze dingen helpt en anders weet ik het ook niet O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Scottishh Geplaatst September 26, 2011 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 26, 2011 Sorry voor dat kicken. Ik upload regelmatig naar de torrentsites (thepiratebay enzo),en in het begin wist ik het niet,maar deze oplossing heeft geholpen bij mij (ik doe het in stappen) 1.Start Utorrent 2.File-Add torrent 3.Blader dan waar je de torrent die je hebt gemaakt opgeslagen hebt 4.Druk op Ok,en dan hoop ik voor je dat ie het doet. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst September 26, 2011 Delen Geplaatst September 26, 2011 Gewoon webseed gebruiken hoef je zelf maar een keer te uploaden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie