Spring naar bijdragen

hulp gevraagd

Pio

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het is me gelukt om mirc te downloaden, en ik heb reeds een film kunnen volledig downloaden

maar nu wil ik een tweede downloaden, en nadat ik daar ctrl + V typ, komt er een rode tekst, en er gebeurt niets meer mee, (dus niet downloaden, en ook geen cue..., aan wat zou dit kunnen liggen?

als je iets aan het downloaden bent op MIRC, mag je dit zomaar afsluiten, of moet je daarvoor een code intypen, ik heb dit namelijk al meerdere malen gedaan, en sindsdien lukt het niet meer om iets af te halen

help..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

ik denk dat je op een bepaalde server gebanned bent, je moet de film gewoon even van een andere server afhalen, en over enkele dagen is de ban op die ene server weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast sebasjuh
als je iets aan het downloaden bent op MIRC, mag je dit zomaar afsluiten, of moet je daarvoor een code intypen, ik heb dit namelijk al meerdere malen gedaan, en sindsdien lukt het niet meer om iets af te halen

help..

Iets afhalen doe je bij de chinees ofzo  ;) (nee geintje)

Wat staat er in die rode letters voor tekst dan?? Daar staat wel precies in wat er aan de hand is.....

En je kan gewoon mirc afsluiten als je download hij stopt de download gewoon en je zou de volgende keer gewoon weer verder kunnen gaan met de download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  26

hallo

gewoon een andere server zoeken waar deze film wel op staat

er zijn er genoeg hoor ,even zoeken dus

veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 26

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

Ok, ff voor iedereen die het goed bedoeld.... Als je het niet weet... antwoord dan niet...  :-X :-[

FF voor Pio... Als je mIrc gebruikt dan komt er voordat je op CTR+V drukt 2 vensters... 1 is de server venster en 1 het chat kanaal waar je dus vanaf wilt gaan downen. Nu druk jij op CTR+V en komt er wel de rooie text maar het downloaden begint niet en je krijgt ook geen quiery.

Kijk nu eens op het eerste venster. Wat staat daar?? Staat er bij voorbeeld....

****** No such name or Chanel? : Dan is die bot dus niet aan wezig.

Staat er bijvoorbeeld : You must identify to registerd nick to private message ****** dan moet je ff intypen : /msg nickserv register (password) (jouwn email adres dit hoeft in de meeste gevallen niet je prive mail te zijn, b.v. hotmail is ook afdoende... Er zijn echter wel servers die er wel om vragen, dit kun je best doen omdat hiermee alleen maar zeker wordt gesteld dat jij niet van een autoriteit bent en de server wilt sluiten )

Nu kan het ook zijn dat bepaalde bots geen CTCP gebruiken dit staat ALTIJD vermeld in het 2e venster boven aan de eerste regel. In dit geval gebruikt een bot geen ctcp maar in de meeste gevallen MSG dus de zin moet dan niet zijn als je op ctrl+v drukt /ctcp ****** XDCC send #* maar /msg ****** xdcc send #*

En dan als laatste kan het nog zijn dat je geen xdcc mag gebruiken maar een aangegeven woord inplaats daar van. Bijv. /ctcp ******* NSANE send #*

Je hoeft jezelf niet af te melden als je stopt met mIrc, let er wel ff op dat als je een bestand aan het downloaden was en je klikt per ongeluk op het kruisje en je zou dan ook nog perongeluk op ok drukken. Dat je dan wel ff w8 voordat je de file weer aanvraagt... Het kan zijn dat een bot jou nog steeds in de querie heeft en dat kan een reden zijn om jou niet toe te laten.

Verder gebruik geen Clone's dat betekent dat je met je computer 2 keer bent verbonden op dezelfde server, je ip wordt vastgelegd en dan kan het zijn dat ze je voor goed bannen van een server. Heb dit zelf ook  :-\

Hoop dat je nu wat duidelijker is. Zo niet schroom dan niet om het te vragen, duurde voor mij ook wel ff voor dat ik het door hadt, maar nu ik het 1 keer weet... Ga ik nooit meer terug naar Emule  8)

Cheerzzzz  :-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...