Spring naar bijdragen

Eerste gedownloade game

Bayu

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste iedereen,

Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee!

Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees.

Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is.

Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding bij de ISO (download, installeer, plaats crack, en speel), maar daar staat niks in over een serial code...

Waar moet ik mee beginnen, zeker zijn dat de crack het doet (moet ik die dan inderdaad op de plek zetten van het bestand met exact dezelfde naam?) of zoeken naar een serial code (en waar moet ik die dan vandaan halen....?)??

Alvast bedankt!

Bayu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

De crack moet je inderdaad gewoon vervangen (meestal in de map C/:Program Files/(game naam)

Als je de serial zoekt kun je eens een kijkje nemen op www.serials.ws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

Oke bedankt voor de link die ga ik allemaal proberen! (de meesten hebben slechts 30% slagingservaring/kans??)

Wat crack betreft, je moet eerst installeren, dan pas crack toch?

Hij zegt dat je WINRAR alleen wijzigingen kan aanbrengen aan RAR bestanden? Maar dat zegt ie wanneer ik de crack toevoeg aan c/progfiles/crysis2/bit63 (ofzoiets). moet ik 'm gewoon in de eerste map (dus crysis2) zetten dan?

Dat ben ik nu aan het proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

De slagingskans maakt niet uit gewoon proberen. Heb vaak genoeg gehad dat de slagingskans 11 procent of zo was en werkte gewoon.

Wat de crack betreft die moet je gewoon in de map zetten waar het .exe bestand inzit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

Geen enkele serial van serials.ws werkt helaas! Andere tips? Ik heb zelf gegoogeld, maar vind geen fatsoenlijke website, en geen werkende serial. Alternatieven?? Sites?

Daarnaast, als ik de crack plaats in het mapje met het .exe bestand, zegt ie: WINRAR kan alleen bestanden toevoegen aan RAR of ZIP-archieven.

Wat kan ik daarmee?

Alweer bedankt! Hoop echt dat ik verder kom..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan ben je de crack aan het plaatsen in je .iso... Ik vermoed dat het gewoonweg zo simpel is als in de handleiding staat, namelijk crack plaatsen en spelen. Dan moet de crack natuurlijk wel op de juiste plek staan en neergezet worden voordat je probeert te spelen. Vaak wordt daarbij een oud bestand overschreven, dat moet je zeker niet vergeten te accepteren. Daarnaast moet de snelkoppeling op het bureaublad naar de crack verwijzen. Dan gaat alles goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...