san1324117104 Geplaatst Juli 17, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 17, 2006 Hallo allemaal, Ik ben San en ik heb een middelmatig verstand van computers. Nu is het probleem dat ik me heb aangemeld bij een hele nieuwe torrents site genaamd Mastertorrents.nl Onwijs gaaf lekker filmpjes downen en dat ging best, maar toen kreeg ik een probleem met ze...ik ben niet verbindbaar. Moet poorten openzetten, dat heb ik gedaan maar het wil maar niet lukken, ik blijf maar steeds niet verbindbaar...steeds contakt gehouden met de modjes, maar die weten het ook niet meer en nu heb ik een waarschuwing gekregen...dit wil ik helemaal niet want ik ben een net persoon en geen misbruiker, alleen een leek op dit gebied. Zou iemand hier mij misschien willen/kunnen helpen want ik weet het niet meer. Ik werk met Bitlord, heb poort 49152 t/m 65535 in mijn router opengezet voor Bitlord, en in Bitlord heb ik ook poort 49152 opengezet. Wat kan ik nu nog meer doen? Oja, ik wil ook weten of ik voor mijn laptop en mijn vaste pc (in een netwerk met een router Linksys WRT54G verbonden en ook nog eens met een draadloos modem -versterker van Linksys- voor in de tuin) nog aparte instellingen moet veranderen??? Het is een heel verhaal geworden maar ik wil graag bij Mastertorrents blijven want zij bieden leuke films aan en ik wil ook gewoon een goede status daar krijgen en gauw van mijn waarschuwing af zijn. HELP HELP HELP is er iemand die mij advies kan geven. Wanneer je meer gegevens nodig hebt geef ik die uiteraard graag Dank voor het lezen een wanhopige San :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast sebasjuh Geplaatst Juli 18, 2006 Delen Geplaatst Juli 18, 2006 Teneerste hoef je niet de poorten 49152 t/m 65535 open te zetten voor BitLord. Je hoeft alleen maar de poort open te zetten die je aangegeven hebt in BitLord zelf. Dus als jij zegt dat je daar 49152 ingesteld hebt moet je die openzetten. Zelf zou ik gewoon standaard poort nummer gebruiken dat is 6681. Kijk anders even voor de zekerheid op de website hieronder of je de poortforwarding wel helemaal goed heb gedaan bij jou router: http://www.portforward.com/routers.htm En voor je andere vraag. Je kan gewoon een Draadloos AccesPoint aansluiten op jou bestaande router zodat je gewoon lekker met je laptop in de tuin kan zitten internetten. Alleen wat ik dan nog wel zou instellen is dat je de Accespoint in ieder geval beveiligt zodat niet je hele buurt gezellig op jou internet abonnement kan internetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie