Gast shady1340 Geplaatst Juli 26, 2011 Delen Geplaatst Juli 26, 2011 Ik ben marco. Per toeval kwam ik op deze site terecht nadat ik via google een vraag over emulators had gesteld. Ziet er best vertrouwd uit. ik hoop veel van jullie op te steken. Groetjes M Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
'Robin Geplaatst Juli 26, 2011 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 26, 2011 Welkom op Duken :friends:. Als je vragen hebt kun je altijd terecht op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie