Spring naar bijdragen

torrent eigenschappen?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  181
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Duken,

ik download via tpb-bittorrent.

als ik dan films wilt downloaden valt het me op dat er achter de meeste torrent een soort eigenschap staat: DVDRip, TS, R5 enz.

wat houden deze afkortingen in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 181
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb hier een lijst met alle afkortingen en wat zij betekenen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41159.0 ;)

DVDRip

Een exacte kopie van de DVD zoals die in de winkels ligt. Vaak zijn deze al beschikbaar voordat de DVD daadwerkelijk te koop is. De kwaliteit is uitstekend. Meestal worden DVDrips uitgebracht op DVD-R formaat of in DIVX formaat.

TELESYNC (TS)

Net zoals bij een CAM film is deze opgenomen in een bioscoop. Het verschil is alleen dat het geluid hierbij direct wordt opgenomen uit een speciale aansluiting in bijvoorbeeld de armleuning van een stoel in de bioscoop. Ook is het vaak zo dat deze opgenomen worden in een lege zaal, soms vanuit de projectieruimte, waardoor de kwaliteit beter zou moeten zijn dan bij een CAM film. Toch varieerd de kwaliteit sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat staat voor de kwaliteit dvd rip is van een originele dvd r5 weet ik niet precies maar is ook goed te doen ts is minder goede kwaliteit. Als het goed is hebben we ergens een lijst me al die begrippen maar kan die niet vinden vanaf me mobiel

Sent from my SGS2 using tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  181
  • Waardering:   0
  • Actief:  

heel erg bedankt !, allebei +1 rep !. hier kan een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 181

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...