roykev3 Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 261 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/11 Status: Offline Actief: Juli 1, 2014 Delen Geplaatst Juli 20, 2011 hallo mensen, ik heb medieval 2 total war kingdoms gedownload en wil het spelen. dus ik klik erop en dan staat er dit: het progamma kan niet worden gestard omdat binkw32.dll ontbreekt op uw computer. U kunt het probleem mogelijk oplossen door het progamma opnieuw te installeren. ik heb hem al opgezocht met windows verkenner en hij staat er wel maar waar kan ik hem opnieuw installeren en hoe? en waarom moet ie geopend worden met adobe reader? echt respect als iemand mij kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 261
wmaster Geplaatst Augustus 3, 2011 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 3, 2011 die error kreeg ik ook alleen dan met gta4 geloof ik ik heb hem toen nog een keer geinstalleerd zonder hem te verwijderen en toen de nieuwste patch geintalleerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
roykev3 Geplaatst Augustus 14, 2011 Bijdragen: 261 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/11 Status: Offline Actief: Juli 1, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 14, 2011 ok zal ik proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 261
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 14, 2011 Delen Geplaatst Augustus 14, 2011 Anders gewoon losse dll downloaden denk ik dan maar. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?binkw32 Ik heb soms ook een foutmelding dat ik een dll bestand mis en download ik hem gewoon los op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
roykev3 Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 261 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/11 Status: Offline Actief: Juli 1, 2014 Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 heb ik al een keer geprobeerd en ook gedaan maar waar moet ik hem plaatsen? ik heb hem al opgezocht in windows verkenner en ik heb hem ook gevonden dus ik heb hem wel Post samenvoeging: augustus 16, 2011, 18:47:06 ok ik ben nu al wat verder gekomen (heel erg bedankt alvast) ik heb hem geinstalleerd enzo en in C:\Windows\System32 gedaan want ik heb windows 7 en ik heb start-run-cmd gedaan en dan regsvr32 binkw32.dll ingetypt en op enter gedrukt... allemaal volgens de instructies maar dan krijg ik dit: module ''binkw32.dll'' is mogelijk niet compibel met de versie windows die word uitgevoerd controleer of de modulecompitabel is met een x86 (32bit) of x64 (64bits) versie van regsvr32.exe als iemand hier wat op weet krijgt hij echt verrekte veel respect. Post samenvoeging: augustus 17, 2011, 19:05:59 ik heb het inmiddels al uitgevogeld dankjewel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 261
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie