koekoek Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Hallo, Ik ben nieuw en ben juist begonnen met downloaden. Dit gaat al vrij goed, maar zit met het probleem dat als ik mijn films op dvd brand, dan speelt mijn speler deze niet af. en als ik dit doe met nero staat er het laatste kwartier niet op. Als ik er 2 achter elkaar zet dan is dit enkel bij de laatste film. Als ik dezelfde films kijk via USB stick in dezelfde speler dan spelen de films wel. Enig idee, hoe dit kan, en hoe ik de films dan wel op dvd schijf kan bekijken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Zombymario Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Op welke DVD brand je? Want misschien ondersteund jouw DVD-speler die DVD niet goed. En op welke snelheid brand je (2x of lager word aangeraden). Probeer het eens te branden met ConvertX2DVD: http://www.duken.nl/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-convertx2dvd/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
koekoek Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2011 ik gebruik DVD+R. Heb in 3 verschillende spelers geprobeerd, maar geen werkt. ben het nu aan het proberen met dat programma wat jij zei. Zeiden dat er watermerk zou instaan, hoop dat dit niet door de hele film is. Bedankt al. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
svenholtman Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 20, 2011 watermerk is door de hele film. gewoon even op serials.ws kijken voor een serial. brand je misschien te snel, dat die daarom niet afspeelt. altijd branden op een lage (laagste) snelheid. En zoals ik het lees brand jij 2 films op 1 dvd. hoe brand je dit. want 2 videoTS mappen op een dvd gaat niet werken. En heb je niet te weinig ruimte op de dvd als je 2 films brand. (dat kan de laatste 15 min verklaren die niet werken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
koekoek Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Sorry, misschien een domme vraag, maar wat is een serial? Ik heb het nu via convertXtodvd gedaan, en nu lukte het wel, zelfs met 2 films. Duurt wel lang voordat het erop staat, dus als er een andere mogelijkheid is? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
robbinjerusalem Geplaatst Juli 21, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Juli 21, 2011 Sorry, misschien een domme vraag, maar wat is een serial? Ik heb het nu via convertXtodvd gedaan, en nu lukte het wel, zelfs met 2 films. Duurt wel lang voordat het erop staat, dus als er een andere mogelijkheid is? bedankt een serial is een code waar je een programma/spel(volledige versie) activeerd, zoals 12345-ABCDE-67890-FGHIJ-KLMNO, die moet je dan invoeren na/tijdens de installatie. En die serial kan je dus van die site dat afhalen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
koekoek Geplaatst Juli 21, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 21, 2011 Bedankt! Met veel geduld lukt het. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast Convertjosh Geplaatst Juli 21, 2011 Delen Geplaatst Juli 21, 2011 Volgens mij was je dvd te groot ,nerorecode past dat aan naar wens.Had je nerorecode gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie