Spring naar bijdragen

SPOED. mini laptop gezocht.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mini laptop. Ik heb 3 eisen: hij moet football manager spellen vrij makkelijk kunnen draaien, de batterij moet vrij lang mee gaan en hij moet usb aansluitingeN hebben.

Aangezien ik zelf even helemaal uit de pc configuraties ben , werd ik niet veel wijzer van google.

Ik wil het liefst niet meer dan 300 uitgeven maar ik weet niet of dit haalbaar is?

Ik gabinnekort op vakantie dus vandaar de spoed!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat zijn de systeemeisen van  football manager ? Om welke versie gaat dit? 2009 / 2010 / 2011?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Intel Processor-Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz

AMD Processor-Athlon 64 X2 Dual Core QL-60

Nvidia Graphics Card-GeForce GT 230

ATI Graphics Card-Radeon X800 XT

RAM (Memory)- 1.5 GB

Hard Disk Space- 2 GB

Direct X- 9

* System requirements displayed are based on recommended system requirements and should be used as a guide only.

Op de site waar ik dit vond kan je zelf invullen waarover je pc beschikt;

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1211&game=Football%20Manager%202011

Maar aangezien de spellen elk jaar wel iets zwaarder worden, misschien ook daar rekening mee houden

Bedankt alvast

Post samenvoeging: juli 20, 2011, 19:21:19

Ik heb nog wat onderzoek gedaan voor zover ik kon komen en heb gekeken of de ee pc 901 van asus hem aankon maar dat was niet het geval. Hij kwam net iets te kort. Maar er zijn voor het spel bepaalde 'skins' te downloaden waardoor hij makkelijker kan draaienn en je kan de wedstrijdweergave ook nog op 2D zetten waardoor hij makkelijker te draaien valt. Iemand nog die kan helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...