Ramoniazzz Geplaatst Juli 19, 2011 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 19, 2011 Hallo, Ik ben op zoek naar een mini laptop. Ik heb 3 eisen: hij moet football manager spellen vrij makkelijk kunnen draaien, de batterij moet vrij lang mee gaan en hij moet usb aansluitingeN hebben. Aangezien ik zelf even helemaal uit de pc configuraties ben , werd ik niet veel wijzer van google. Ik wil het liefst niet meer dan 300 uitgeven maar ik weet niet of dit haalbaar is? Ik gabinnekort op vakantie dus vandaar de spoed! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 22 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Wat zijn de systeemeisen van football manager ? Om welke versie gaat dit? 2009 / 2010 / 2011? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Ramoniazzz Geplaatst Juli 20, 2011 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2011 Intel Processor-Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz AMD Processor-Athlon 64 X2 Dual Core QL-60 Nvidia Graphics Card-GeForce GT 230 ATI Graphics Card-Radeon X800 XT RAM (Memory)- 1.5 GB Hard Disk Space- 2 GB Direct X- 9 * System requirements displayed are based on recommended system requirements and should be used as a guide only. Op de site waar ik dit vond kan je zelf invullen waarover je pc beschikt; http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1211&game=Football%20Manager%202011 Maar aangezien de spellen elk jaar wel iets zwaarder worden, misschien ook daar rekening mee houden Bedankt alvast Post samenvoeging: juli 20, 2011, 19:21:19 Ik heb nog wat onderzoek gedaan voor zover ik kon komen en heb gekeken of de ee pc 901 van asus hem aankon maar dat was niet het geval. Hij kwam net iets te kort. Maar er zijn voor het spel bepaalde 'skins' te downloaden waardoor hij makkelijker kan draaienn en je kan de wedstrijdweergave ook nog op 2D zetten waardoor hij makkelijker te draaien valt. Iemand nog die kan helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie