Spring naar bijdragen

psp gaat uit na opstarten spel

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo!

Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem.

Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg.  ;) Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart beeld en direct uit. Alleen bij dat nieuwe spel, de oude spellen doen het gelukkig nog gewoon.

Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Zelfs niet ondanks (meerdere keren van) het volgen van de geweldige topics hier.

Ik heb een psp 2004, Systeemsoftware 3.90 M33-3 (en het lukt me zelfs niet eens om die te updaten) en er staat ook nog een MAC-adres wat eindigt op 8E.

Geen pandorabatterij.

Wie kan en wil deze beginneling helpen zodat dit ding met leuke games zaterdag mee op vakantie kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...