Gast Frank1969 Geplaatst Juli 17, 2011 Delen Geplaatst Juli 17, 2011 Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Maartenn Geplaatst Juli 18, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Juli 18, 2011 Ah, we zijn weer een Belg rijker, wat leuk dat we steeds een stukje internationaler worden! Of iemand een leuke film weet dan kunt u dit vragen in het forum, en om de film te downloaden (als u dit nog niet weet) kunt u bij de handleidingen kijken! Mvg, Maartenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie