Spring naar bijdragen

Key

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Die key van newsbin pro die een paar topics geleden door mij is gepost is ontdekt en hebben ze gesloten

weten jullie mischien nog een key?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

Euhm, gebruik altijd de crack versie... dat ik dan niet kan zoeken via SupperSearch of hoe heet die shit, zoek mijn .NZB 's op een andere manier.... Gebruik NewsBin alleen maar als UseNext Client verder niks, mischien handy om dat zelf ook te doen... Ben zelf ook heel lang aan het kloten geweest met NewsBin registratie. En steeds als ik iets hadt wat leek dat werkte kwam Newsbin met een nieuwe Build of de key deed het niet meer. Dus zou als ik jou was gewoon de crack versie gebruiken... Werkt voor mij ook perfect dus...

Greetzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

Krijg ik weer vaak dat ik text documenten download en niet wat ik wil... Heb ik met NewsBin geen last van... Maar wel vaak dat de posts niet op de server aan wezig zijn, en terwijl ze nog geen dag oud zijn... Maar weet niet of dat nu echt aan NewsBin licht, hadt dacht ik meer te maken aan de kwaliteit van de mail server... maar bind me daar niet op vast....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...