Gast robbert1977 Geplaatst Juni 14, 2005 Delen Geplaatst Juni 14, 2005 Oops, ik had net een vraag gesteld over bittorrent, alleen ik had het op algemeen gezet. Wellicht is het hier beter op zijn plaats. dus even met copy en paste de vraag nogmaals.. hallo... Ik ben weer een beetje aan het proberen te downloaden. Ik heb dan ook via duken.nl de uitleg gelezen over bittorrent. Ik was van plan te downloaden en in eerste instantie lukte het aardig. Maar ik werd iets te enthousiast en nu krijg ik steeds de melding couldn\"t listen-maxport less than minport-no ports to check. Weet iemand hier een oplossing voor? gr. Robbert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 15, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 15, 2005 Waarneer en met wat krijg je deze melding? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast robbert1977 Geplaatst Juni 15, 2005 Delen Geplaatst Juni 15, 2005 ik krijg de melding direct als ik wil downloaden. In plaats dat de tellers met de don- en upload speed begint krijg ik deze error.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 15, 2005 Delen Geplaatst Juni 15, 2005 Probleem lijkt me vrij logisch, je ingestelde poorten kloppen niet > je maximale poort is kleiner dan je minimale..., poorten dus even opnieuw instellen op je client. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast robbert1977 Geplaatst Juni 15, 2005 Delen Geplaatst Juni 15, 2005 Ik heb bij de client in the preferendes revert to defaults aangeklikt. Probleem dat ik nu krijg is een rejected by tracker...ik heb echt goed gekeken het een en ander nog nagelezen, maar ik krijg het niet echt voor elkaar...weet jij meer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 16, 2005 Delen Geplaatst Juni 16, 2005 Wat is de reden dat je rejected bent? Misschien een NAT error? Of dat je geregged moet zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.