Inanna Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/13/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Hallo, Mijn naam is Inanna. Na alle rompslomp ivm FTD, heb ik nu dus problemen met downloaden. Nou, niet zo zeer het downloaden zelf, maar ik heb problemen met het uitpakken van bestanden. Hopelijk zijn er hier mensen die mij verder kunnen helpen. Groetjes Inanna PS voorheen nooit problemen gehad!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Maartenn Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 :welkom: U bent voor deze problemen bij de juiste site, hier weten we wel hoe we uw probleem oplossen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 14, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 14, 2011 Ik zou zeggen, probeer in eerste instantie spotnet!. Een van de meeste makkelijke programma's voor het downloaden via nieuwsgroepen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie