Gast NV Geplaatst Juli 13, 2011 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Hallo, ik heb sinds vandaag een heel vervelend probleem met mijn WII. Ik kreeg bij een gedownload spel deze foutmelding: Er is een fout opgetreden. Druk op de EJECT knop, verwijder de disk en zet het Wii systeem uit. Lees de handleiding voor meer informatie. Nu heb ik de disk eruit gehaald, en toen drukte ik op het Power-knopje, maar hij bleef aan! Nu blijf ik die foutmelding zien. Ik krijg die foutmelding na ong. 5/10 minuten als ik een spel aan het spelen ben. Het gebeurt trouwens alleen bij de spellen Dance On Broadway en iCarly. Bij Dance On Broadway kan ik de WII wel gewoon uit- en aanzetten. Wat kan ik hieraan doen en hoe krijg ik mijn WII weer aan de praat? Mvg Nigel. Ps. Het spijt me als dit bericht ergens anders thuishoort, ik ben hier nl nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Speel je spellen af via een modchip of een softmod? Het kan misschien zijn dat je DVD'tjes beschadigt zijn. Probeer de spellen opnieuw te branden, met zo'n laag mogelijke snelheid. Verbatim DVD-R worden als beste aangeraden om Wii-spellen mee te spelen. Als dit allemaal niet werkt kan het zijn dat je disklezer van je Wii kapot is, dan is reparatie (bijna) niet meer mogelijk. Dan zal je je Wii naar Nintendo op moeten sturen en kijken wat zij er mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast NV Geplaatst Juli 13, 2011 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Het maakt me niet zoveel uit of de spellen het doen, maar het gaat mij er meer om hoe ik de WII weer uit en aan kan zetten. Toch bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Dus het gaat hier om het aan en uit knopje die het niet goed doet? En reageert de Wii wel als je hem via de Wii-remote aan en uit doet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast NV Geplaatst Juli 13, 2011 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Nee, ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Juli 13, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 13, 2011 Dan kan het zo zijn dat je Wii misschien een beetje kapot is gegaan door die foutmelding. Ik ken dit probleem niet echt goed maar misschien wilt dit het wel verhelpen: als je op Wii lager dan 4.3E zit probeer hem dan eens te update naar 4.3E (let wel op dat als je een softmod hebt deze weggaat en opnieuw moet installeren). Als je al op een Wii met 4.3E zit dan weet ik het ook niet meer echt. Wat je dan misschien nog kan doen is een softmod installeren, en dan je Wii helemaal 'schoon maken'. Maar ik weet niet zeker of dat gaat helpen, ik denk dat je misschien dan eerder naar Nintendo kan bellen en kijken wat zij zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie