Gast sixkiller18 Geplaatst Juli 14, 2006 Delen Geplaatst Juli 14, 2006 ey, ik heb aantal vraagjes ik heb een film gedownload en heb ondertiteling erbij gedownload ( avi en srt file ). en heb gehoord dat je die 2 files de zelde naam geeft en op 1 cd brandt dat de dvd speler hem afspeelt en dat ie ook gelijk ondertiteling eronder zet.. klopt dat? en heb nog 2 films maar daar zitten de ondertitelingen al in ( avi en mpg ) die heb ik op dvd gezet, allebei wel op apparte dvd, maar de dvd speler speelt hem niet af. hoe kan dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Juli 14, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 14, 2006 heb je de avi omgezet naar dvd-bestand? of het kan zijn dat je dvd-speler bijvoorbeeld geen divx/xvid ondersteunt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast sixkiller18 Geplaatst Juli 14, 2006 Delen Geplaatst Juli 14, 2006 nee niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Juli 14, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 14, 2006 hoi.. Ik vermoed ook dat je dvd speler dit niet af kunt spelen. Meestal staar er op een dvd speler divx dus dat je dit ook kunt afspelen. Maar mishien heb je hier wat aan http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/naar-dvd.htm En als je dat moeilijk vind kun je (maar dan geen ondertiteling erbij helaas) bij nero smart. Dan kun je MAAK EIGEN VIDEO de film ook branden. Nero zet het dan wel om maar zoals ik al zei dan zonder ondertiteling Ik hoop dat je er wat aan hebt. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Gast sixkiller18 Geplaatst Juli 15, 2006 Delen Geplaatst Juli 15, 2006 heb de bestanden geconverteerd naar dvd maar nu heb ik allemaal losse bestanden en heb die op dvd gezet maar dan speelt hij ze nog niet af zoals de naam VTS_01_1 en als type bestand dvd-film maar heb het idee dat het allemaal vob bestanden zijn en die speelt dvd speler ook niet af? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Juli 15, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 15, 2006 ja je zit al in de goede richting je dvd zal ze nu af kunnen spelen maar de fout die je waarschijnlijk maak is dat je of - de bestanden als data dvd brand of - de bestanden in de verkeerde map zet op de dvd wat je moet doen is bv met nero smart start kiezen voor video dvd dan krijg je een map audio TS en video TS gooi al je bestanden die je heb in de Video TS map en branden maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jonkers Geplaatst Augustus 10, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 10, 2006 hoi,ik ben a jonkers en heb moeite met dvd branden,downloaden gaat goed maar hoe zet ik hem op dvd, heb ik een speciaal programma nodig,hoe moet ik die avi en mpg bestanden omzetten in dvd,heeft iemand een antwoord en als ik een programma nodig heb moet ik dit dan downloaden of kopen en waar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst Augustus 10, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 10, 2006 hey jonkers als je een avi film heb gedownload zal je die om moeten zetten om die op dvd te kunnen branden. dit kan met het programma avi2dvd even googlen en u zult vinden. je zal dan een map krijgen Video_TS deze map kun je bv branden met nero. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie