decire Geplaatst Juli 9, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/09 Status: Offline Actief: Februari 8, 2022 Delen Geplaatst Juli 9, 2011 Hallo allemaal, Ik heb een Acer 5715Z met windows Xp Professional. Deze heeft van de week een windowsupdate gedaan vanaf dat moment kan ik mijn draadloze netwerkkaart niet meer vinden. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast bedankt voor wat voor reactie dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
IfElse Geplaatst Juli 9, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 9, 2011 Installeer je drivers opnieuw of probeer ze te updaten. Op de site van de fabrikant van jouw PC kan je de drivers vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie