Blackout.NL Geplaatst Juli 6, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 6, 2011 Goedendag, Ik heb thuis een Panasonic TX-P42G30 staan. Deze heb ik via het netwerk verbonden met me computer. Nou kan ik films overzetten op me televisie door middel van de media speler functie op de Panasonic, wat er nou niet gebeurd is dat de .srt file niet gelezen wordt dus ik heb geen ondertiteling. De vraag nu is: Kan ik films vanaf mijn computer afspelen op de Panasonic met ondertiteling. Het gaat hierbij om .mkv en .srt bestanden. Met vriendelijke groet, Blackout : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
IfElse Geplaatst Juli 6, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: 15 uur geleden Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 6, 2011 Het .srt heeft de zelfde bestandsnaam als de .mkv? Bijvoorbeeld: zelfdenaam.mkv zelfdenaam.srt Als de ondertiteling dan nog steeds niet werkt, dan weet ik het ook niet meer. En ja ze moeten allebei precies dezelfde naam hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Blackout.NL Geplaatst Juli 6, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 6, 2011 Het .srt heeft de zelfde bestandsnaam als de .mkv? Bijvoorbeeld: zelfdenaam.mkv zelfdenaam.srt Als de ondertiteling dan nog steeds niet werkt, dan weet ik het ook niet meer. En ja ze moeten allebei precies dezelfde naam hebben. Zo ver kwam ik nog en dat is het dus niet. Maar iig bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Glenneke1996 Geplaatst Juli 17, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juli 17, 2011 De enige oplossing is ze er in branden. Voor MKV-bestanden kan je HandBrake gebruiken. Dan zijn het soft-subs, dan kan je ze dus aan- of uitzetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie