xtaix Geplaatst Juli 5, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Delen Geplaatst Juli 5, 2011 Ik ben opzoek naar drie Nederlandstalige films, waarin ook de de digitale restauratie heeft plaats gevonden (kleuren scherper ect), ik zie namelijk veel versie uit verschillende jaren. - Bambi; - Belle en het Beest; - Sneeuwwitje en de zeven dwergen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
robbinjerusalem Geplaatst Juli 5, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Juli 5, 2011 Download je met nieuwsgroepen of met torrents? Voor nieuwsgroepen kijk op spotplanet.org(onlineFTD) Voor torrens kijk op thepiratebay.com Ik heb ze allemaal nagezocht en ik heb de films op zowel onlineFTD en tpb gevonden. Als je er niet uitkomt stuur ik je wel een berichtje met de links;-), maar ik denk dat je het wel kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
xtaix Geplaatst Juli 6, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juli 6, 2011 Ik gebruik beide, zowel torrents als nzb het is gelukt, er mag een slotje op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie