steffenjongepier Geplaatst Juli 2, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/02/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 2, 2011 Hallo allemaal, Wil ik gisteren sinds lange tijd weer eens een filmpje gaan downloaden, betaande foa als twilightnzb enzo niiet meer. Uiteindelijk dus bij FTD online uitgekomen.... Heb grabit geinstalleerd en heb een maandje 120mbit bij hitnews ingekocht. Zou het toch moeten lukken. helaas, ik donwload nu met gemiddeld tussen de 40 en 70 kb per seconde. Terwijl ik pakket 2 van ziggo heb waarbij ze vertellen dat de downloadsnelheid max 40 mb per seconde is. Flink verschilletje dus. Iemand een idee wat ik kan doen. Heb geen zin om een dag te doen over een cd-tje downloaden...... Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst Juli 2, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 2, 2011 Kan je hier misschien ff een snelheid van je internet doen: http://speedtest.net/ Wat vaak wilt je downloadsnelheid lager zijn dat je provider belooft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
kaasbroodje Geplaatst Juli 2, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 2, 2011 Waarom heb je een 120mb abbo genomen? Je heb van ziggo een abbo van 40mb dan had je beter een abbo van 50mb kunnen nemen bij hitnews. En 40mb per seconden ga je niet halen je moet 40 delen door 8 dan heb je de snelheid die je moet kunnen halen, jij zou dus 5mbps moeten kunnen halen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie