Spring naar bijdragen

[PS3] Controller

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hallo allemaal,

Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje.

Het is een Medion MD 85175 controller.

Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken :)

Mvg

[glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Doen andere knopjes het wel? Ik kan namelijk nergens vingen dat hij ook voor de ps3 geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Klopt hij is ouder dan de ps3 maar alleen het kruisje en rondje werken niet  :'( net de twee belangrijkste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...