Rikkert. Geplaatst Juni 30, 2011 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 30, 2011 Okay Nu nog ff 2de keer jailbreaken en hacktiveren Ik moet nu .plist veranderen. Dit doe ik, ik zet hem weer terug maar als ik reboot en wil activeren dan zegt ie dat dat niet lukt... Nu is ie weg... OMFG! Iemand die mij die .plist kan sturen?? Bart?? En ik krijg hem ook niet gedowngraded... Bij iTunes staat geen herstellen ofzo. Alleen dat activeer service nu niet beschikbaar is ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
stefjuh Geplaatst Juli 8, 2011 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Juli 8, 2011 ik ben over een maand jarig en wil dan graag een 2e hands iphone 4 kopen. Zijn er dingen naast gebruikssporen waar ik extra op moet letten en is er een manier om de batterij te testen zodat ik zeker weet dat tie goed is en wat is op het moment een redelijke prijs voor een iphone 4 16gb model? Ik weet dat er binnenkort een iphone 5 zou kunnen komen maar ik heb geen geld om daar op te wachten dus vandaar deze beslissing. gr Stef Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie