misshappy1980 Geplaatst Juni 30, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 30, 2011 Hallo allemaal, Ik hoop dat er hier iemand is die me helpen kan. Ik heb verschillende afl van mijn favo serie die ik graag op dvd wil branden. Ik heb ze met dvdflick geconverteerd van avi naar video-ts (drie aflv als 1 video-ts) en toen proberen te branden met nti media-maker 8. Alles leek goed te gaan, maar zowel mijn dvdspeler, als mijn laptop kunnen de dvd niet lezen.... Wat heb ik fout gedaan? Groetjes Natasja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst Juni 30, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 30, 2011 Probeer eens met convertx2dvd de converten naar video_TS, deze brand hem ook gelijk: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-convertx2dvd.html Zoek wel ff een serial op serial.ws, want anders heb je een watermerk op je video. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
bent-feyenoord Geplaatst Juli 26, 2011 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/11 Status: Offline Actief: Mei 3, 2013 Leeftijd: 23 Delen Geplaatst Juli 26, 2011 probeer deze torrent eens: [gmod]Gaarne geen directe-, danwel indirecte links plaatsen naar illegale content. Niet via het forum, niet via PM. Zie onze huisregels voor meer info![/gmod] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Gast Convertjosh Geplaatst Juli 27, 2011 Delen Geplaatst Juli 27, 2011 We weten in ieder geval dat er een torrent is.Het voordeel van Converxtodvd is dat je er ook mee kan branden. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar de gratis progamma's,omdat ik liever die makers ondersteund. The Filmmachine is ook een gratis alternatief,en kan ook gelijk branden. In de faq staat de handleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie