Spring naar bijdragen

Problemen met meerder afl branden op dvd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik hoop dat er hier iemand is die me helpen kan.

Ik heb verschillende afl van mijn favo serie die ik graag op dvd wil branden. Ik heb ze met dvdflick geconverteerd van avi naar video-ts (drie aflv als 1 video-ts) en toen proberen te branden met nti media-maker 8. Alles leek goed te gaan, maar zowel mijn dvdspeler, als mijn laptop kunnen de dvd niet lezen....

Wat heb ik fout gedaan?

Groetjes Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer eens met convertx2dvd de converten naar video_TS, deze brand hem ook gelijk: http://www.duken.nl/na-het-downloaden/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-convertx2dvd.html

Zoek wel ff een serial op serial.ws, want anders heb je een watermerk op je video.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  23

probeer deze torrent eens:

[gmod]Gaarne geen directe-, danwel indirecte links plaatsen naar illegale content. Niet via het forum, niet via PM. Zie onze huisregels voor meer info![/gmod]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 45
Gast Convertjosh

We weten in ieder geval dat er een torrent is.Het voordeel van Converxtodvd is dat je er ook mee kan branden.

Mijn voorkeur gaat altijd uit naar de gratis progamma's,omdat ik liever die makers ondersteund.

The Filmmachine is ook een gratis alternatief,en kan ook gelijk branden.

In de faq staat de handleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...