Monique1324117104 Geplaatst Juli 13, 2006 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2006 Beste mensen Weet iemand hoe ik met dvd shrink een dvd 9 formaat laat krimpen tot een dvd 5? Alvast super bedankt! :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
bartelomeus Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Beste mensen Weet iemand hoe ik met dvd shrink een dvd 9 formaat laat krimpen tot een dvd 5? Alvast super bedankt! :-\ Kijk eens bij re-auther daar kun je dvd formaten krimpen! bart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Gast sebasjuh Geplaatst Juli 27, 2006 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Beste mensen Weet iemand hoe ik met dvd shrink een dvd 9 formaat laat krimpen tot een dvd 5? Alvast super bedankt! :-\ Open DVD Shrink laad de dvd in en hij is automatisch aangepast naar 4,5 gig. Dan kan je zelf nog allerlei extra's er eventueel afhalen. Zodat de kwaliteit van je film iets mooier wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Monique1324117104 Geplaatst Augustus 7, 2006 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 7, 2006 THNX! Snap het helemaal inmiddels! ;D :-* Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie