roelvvv Geplaatst Juni 27, 2011 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Delen Geplaatst Juni 27, 2011 Hoi, Mijn computer maakt heelveel geluid meestal door de verouderde fans. Maar nu in de zomer word hij al helemaal warm, laatst waren mijn processors (AMD Phenom II x4) 72 graden celsius. Later zag ik dat het normaal 62 graden moet zijn.. Dus ik vroeg me af of er coolers zijn die niet zo heel veel lawaai maken maar wel veel coolen en niet al te duur zijn. Want ik heb er zelf heel weinig verstand van. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Freddytje Geplaatst Juni 27, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Juni 27, 2011 Coolermaster tx3 top ding en hartstikke stil voor weinig geld. Temperatuur is denk ik maximaal 60 graden na het gamen. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Heisenberg Geplaatst Juni 27, 2011 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 27, 2011 Ik heb de CM TX3, op zich een goeide budget koeler. Maar wat vind je een dure prijs? Want voor nog geen 35 euro heb je een kwalitatief qua koelen een veel betere Mugen2 koeler dan de TX3. En dan wordt die nog beter gekoeld, misschien wel handig ivm met je fans die niet zo goed hun werk doen. Alleen je kast moet er ruimte voor hebben. Wat voor behuizing heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
headsh0t Geplaatst Juni 27, 2011 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 27, 2011 Voor de processor zou ik een Mugen 2 doen, ik heb er veel positieve verhalen over gehoord. En misschien is het handig om nog een paar casefans aan te schaffen, als je genoeg geld hebt, en als je echt verschil wilt merken qua temps. Die heb je voor nog geen 10 euro per stuk. Ik zou wel nexus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie