xxlbuk Geplaatst Juni 25, 2011 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 25, 2011 Goedendag, Ik heb onlangs een WNR3500 v2 router van Netgear gekocht. Nu ben ik van mening dat het redelijk makkelijk moet zijn om het Wlan uit te schakelen, maar het Lan gewoon nog te laten werken. Ik heb ingelogd op de router, en daar kan ik het niet echt vinden. Ook op de router zelf zitten geen knoppen die daarvoor gebruikt zouden kunnen worden, op een Push 'n Connect button na. Alleen ik weet niet waar die gebruikt voor wordt. Hopelijk kan iemand hier me helpen, Mvg Buk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 26, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 26, 2011 Je kan je SSID onzichtbaar maken, hiermee kan je de router niet vinden en zou je alleen kunnen verbinden als je de naam weet van de unit. Ik kon op google helaas niks vinden over het uitzetten van het wifi signaal. Al zou dit in mijn ogen ook moeten kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie