Spring naar bijdragen

Net Force - Tom Clancy

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ben op zoek naar de film Net Force uit 1999. Deze is vervilmd van het boek van Tom Clancy, maar ik kan nergens een torrent hiervan vinden. Hij is al van 1999, maar weet iemand hier een torrent van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoek op btjunkie.org en je vind er 1 met NL SUBS erbij (hij heeft 6 seeders  ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Mooi bedankt, heb hem gevonden.

ff iets anders, deze is met nl subs. Meestal download ik al mijn films en zet ik de ondertiteling er daarna onder, maar het is natuurlijk een stuk makkelijk om ze meteen met Nl subs te downloaden. Zijn de films op deze site vaker met NL subs of hoe kan ik ze anders meteen met nl subs downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat ik vaak doe als ik via torrents een film ga downloaden is dat ik ga zoeken op de naam van de films (bijvoorbeeld: jackass 3d) en dan zet ik er vaak achter nl subs of subs erbij of gewoon NL. Meestal vind ik dan een film met NL Subs. Wat ik ook vaak doe is als het me niet lukt om iets te vinden met nl subs of subs erbij dan zoek ik gewoon op de naam. En dan doe ik CTRL + F en dan zoek in de lijst of er wel ergens een download bijstaat met NL subs. Wat je ook nog kan doen is naar http://ondertitel.com/index.php? gaan, je film zoeken die je wilt hebben. Dan kijk je voor welke film de subs er zijn, en dan die film dus downloaden  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Dat laatste doe ik meestal ook. Al download ik dan eerst de film en zoek daarna de ondertiteling erbij. Er is bijna altijd wel een ondertiteling te vinden en die ene keer dat het me niet lukt kijk ik hem dan gewoon zonder ondertiteling. Alleen dat kost alleen altijd wel wat extra tijd, dus voortaan probeer ik ze dan gewoon meteen met NL subs te vinden.

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...