Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb laatst the elder scrolls: oblivion gedownload via mIRC en daar kreeg twee bestanden namelijk reloaded part1 en reloaded part2. Nou toen ik alles had binnengehaald. Ging ik dus even kijken dan zien de bestanden in part1 er zo uit: naamloos1232pe.th.jpg en part 2 ziet er ongeveer hetzelfde uit maar dan maar 1 rar bestand en de rest allemaal van die r..-bestanden. Als ik een v.d RAR bestanden open dan krijg ik het iso bestandn van Oblivion te zien. Nou probeer ik deze even uit te paken maar bij 9% stoptie ermee en geeft hij aan dat er een fout is opgetreden. Ik heb al geprobeerd met zo'n bestandje die op het forum stond par2 herstellen. Maar dit werkte ook al niet en nu ben ik al hellemaal hopeloos omdat als ik hem nu wil uitpakken hij meteen de fout geeft: !  Kan C:\Documents and Settings\-\Local Settings\Temp\Rar$DI65.765\rld-tes4.r00 niet openen

Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

!  C:\Documents and Settings\-\Local Settings\Temp\Rar$DI65.765\rld-tes4.r00: Geen bestanden uit te pakken

Ik vindt het allemaal heel vaag en mijn vraag is of er een oplossing voor is of dat ik een nieuwe moet downloaden. En de torrents gaan bij mij heel sloom dusz liever niet. Maar ik wil deze game wel heel graag hebben >:( >:( >:(

Bij voorbaat dank ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Welkom Henk

Klik met de rechtermuis knop op part 1 en doe hier uitpakken doe dat ook met part 2 maar dan in de zelfde map als die van part 1.

klik dan weer met de rechtermuis knop op 1 van die bestanden en dan zal iso bestand komen zonder problemen en die mounten met deamon tools of 120%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  2

Ok ik heb de bestanden in de zelfde map uitgepakt. Maar als ik dit gedaan heb dan wil ik dus uit een v.d. rar bestanden mijn oblivion iso. pakken. Maar dan geeft hij als hij bij de 9%is deze fout aan: !  -CRC niet correct. Het bestand rld-tes4.iso is beschadigd-  :'(

Nou zag ik dat er net een topic is geopend door Jeroen over beschadigde winrar bestanden en volgens mij lijkt mij probleem op de zijne....

(Topic: quickpar winrar beschadigt bestand)

Bedankt igg Wesley en alvast bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...