Oranje Geplaatst Juni 22, 2011 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/10 Status: Offline Actief: Januari 5, 2012 Leeftijd: 49 Delen Geplaatst Juni 22, 2011 Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd helemaal niks. Waarom werkt het 2 GB kaartje wel gewoon? Wie kan me hulp bieden? Ik kan trouwens ook nergens vinden welke versie deze (vrij oude) DS heeft. Mijn kinderen hebben een DSi, dus dat ben ik zeg maar gewend en daar is het me altijd allemaal gelukt met software erop zetten, upgraden enz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie