JennaL Geplaatst Juni 22, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 22, 2011 Hallo, ik ben al heel lang op zoek naar de serie Gossip Girl en dan seizoen 2. Ik downloadde deel 1 van 2lions-team, maar zij hebben alleen nog seizoen 2 cd 4 (of 3 :-\). Weten jullie misschien waar ik het seizoen kan downloaden? (het liefst het gehele seizoen, maar in delen is ook goed hoor ) Nou ik ga weer. Doeii (sorry als dit topic al bestond...) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
robbinjerusalem Geplaatst Juni 22, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Juni 22, 2011 Heb je een berichtje gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
JennaL Geplaatst Juni 25, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 25, 2011 Misschien beetje dom, hoor. Maar als ik naar mijn berichten ga, zie ik geen berichtje van je? Misschien is er iets verkeert gegaan, of ben ik gewoon dom bezig... Ik zou het fijn vinden als je het berichtje nog een keer wilt versturen... bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie