roelvvv Geplaatst Juni 22, 2011 Bijdragen: 128 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/28/10 Status: Offline Actief: Mei 20, 2012 Delen Geplaatst Juni 22, 2011 Hoi ik heb een paar weken geleden een qware heaadset voor de ps3 gekocht, hij is draadloos met bluetooth. Hij deed het eerst gewoon prima en ik kon hem goed opladen maar als ik hem nu met de usb kabel op de ps3 aansluit knippert hij rood.. Normaal als hij aan het opladen is blijft hij rood en knippert hij niet. Na 3 uur rood knipperen met de usb in de playstation 3 heb ik hem eruit gehaald en geactiveerd om te praten. Nu ging hij weer piepen na 10 minuten praten... Weet iemand hoe ik dit fix? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 128
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie