Valcorb Geplaatst Juni 8, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 8, 2011 Hallo, Ik probeer via samsng pc share manager myn pc en tv elkaar te verbinden zodat ik foto's enz kan delen met myn tv, het probleem is dat ze elkaar niet vinden. Mijn pc is aangesloten op myn modem & router en myn tv op myn modem (powerlines). Is er een mogelijkheid om ze elkaar te laten vinden? Thx. Sent from my E130 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Releases Geplaatst Juni 8, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 8, 2011 Hoe zit jou pc aangesloten op je moden en op je router? Dit begrijp ik niet helemaal. Als je een duidelijk schets heb hoe wat aangesloten is dan kan ik makkelijker zien of je netwerk connecties wel juist langs elkaar lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Gast franswon Geplaatst Juni 9, 2011 Delen Geplaatst Juni 9, 2011 kijk eens hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Valcorb Geplaatst Juni 10, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Juni 10, 2011 Mijn laptop heeft 2 internetverbindingen. 1 LAN-kabel en wireless. Mijn TV heeft 1 internetverbinding, dat is mijn andere LAN-kabel. Sent from my E130 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie