Spring naar bijdragen

Bandbreedte USB poorten

Gast ocram

Aanbevolen reactie

Ik ben sinds kort in het bezit van een Externe Harde schijf, maar doordat er ook nog een printer staat aangesloten op mijn computer is het onmogelijk om mijn Webcam te gebruiken. Hij geeft dan aan dat de bandbreedte is overschreden.

Als ik bij deze computer kijk, staan er 4 verwisselbare media's (van mijn kaartlezer) en die krijgen ook gewoon bandbreedte toegewezen. Hoe kan ik zorgen dat die verwisselbare media's er niet meer staan of geen bandbreedte krijgen. Het is namelijk erg vervelend dat ik niet gewoon mijn webcam kan gebruiken nu :(

Alvast bedankt mensen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

gebruik je de kaartlezer vaak ?

zoniet zou ik em gewoon van je moederbord aftrekken

is 1 stekker als t goed is dus weer makkelijk aan te sluiten als je je kaartlezer nodig heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

ja, ik gebruik hem vrij regelmatig.

k heb net nieuwe digitale camera gekocht en tis wel makkelijk dat is gwoon dat kaartje erin kan steken.

Maar is hier geen andere oplossing voor, want hij geeft 4 verwisselbare media's aan bij mn kaartlezer  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast sebasjuh

Je zal zo'n multi ding in 1 hebben dus zie je meerdere verwisselbare schijven in je Verkenner.

Je zal hem misschien wel kunnen ontkoppelen (tot je de computer weer opnieuw opstart) misschien tot dat helpt.

Om te ontkoppelen zie je rechtsonderin bij het Windows klokje zo'n groen pijltje schuin naar beneden wijzen met een grijs blokje eronder. Als je hierop rechtermuisknop klikt en dan kiezen voor hardware ontkoppelen daar staat je card reader dan tussen en kan je die ontkoppelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hmm, dat wist ik al  :-\

maar beetje vervelend als ik dit elke keer weer moet doen  :-[

nja bedankt voor de antwoorden iig  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...