Netsrik Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Beste allemaal Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik hoop dat hier iemand mij uit de nood kan helpen:) Het zit zo.... Ik heb onlangs een Philips TV gekocht. Ik stream via m'n iMac en het programma Playback m'n films/series naar die televisie. Dat lukt allemaal, maar ik kan geen avi-bestanden openen op mijn televisie. Hij herkent dit niet. Ik heb hier en daar al iets horen waaien over avi als containerbestand en dat het wat er in zit is dat telt enz enz... Maar concreet vroeg ik mij af wat ik nu moet downloaden (welke formaten, vooral via torrentz) opdat ik het zou kunnen afspelen. Of kan ik iets doen waardoor m'n tv het wel afspeelt? Alvast bedankt voor jullie hulp! Ter info: Dit zegt de handleiding wat ondersteund is: Ondersteunde audio-/videobestanden* AVI (*.avi): video: MPEG-4 SP, MPEG-4 ASP audio: MPEG Layer 2/3, AC3 MPEG (*.mpg, *.mpeg, *.vob): video: MPEG-1, MPEG-2 MPEG (*.mp2, *.mp3, *.mpg, *.mpeg, *.vob): audio: MPEG-1 Layer 2, MPEG-1 Layer 3, LPCM, AC3 MPEG-4 (*.mp4): video: MPEG-4 AVC (H.264, L2-CIF, L4-HD) audio: AAC-LC, HE-AAC *Namen van multimediabestanden mogen niet langer zijn dan 128 tekens. Ondersteunde audio-/videobestanden* WMV (*.wmv): video: WMV9/VC1 WMA (*.wma): audio: WMA (v2 tot v9.2) MKV (*.mkv): video: H.264 audio: HE-AAC, AC3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
robbinjerusalem Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Probeer dat eens te converteren naar een film betand en dan kijken of dat het wel doet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Marciej123 Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Download eens een.mp4 film en kijk of die t doet (evt een korte film) Mvg Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Gast franswon Geplaatst Juni 6, 2011 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 AVI is een Microsoft (Windows) bestandsformaat en is een open standaard en staat voor Audio-Video Interleaved. AVI kan dus zowel audio als video bevatten. Het feit dat het een open standaard is betekent dat programmeurs er zelf allerlei compressietechnieken en afspeelmogelijkheden aan kunnen toevoegen. Niet elk AVI bestand is daarom hetzelfde. Misschien dat daarom je TV bepaalde AVI niet afspeelt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie