Spring naar bijdragen

[DS] Wat voor flashkaart?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Lieve Allemaal,

Na veel geklooi vind ik het niet meer grappig. Ik ben bezig voor een buurjongetje met een r4i-gold. Ik heb zelf een r4 kaartje, maar wil niet steeds moeten ploeteren om te kunnen updaten en spelen.

Wie heeft ervaring met andere soorten kaartjes zodat ik een weloverwogen keus kan maken en m'n buurjongetje en familie kan adviseren. Ook graag ervaring met de 3DS. Die ga ik nog kopen.

Groetjes+ liefs  marjo :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13
  • Reacties 19
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je 1 van de beste kaartjes wilt hebben kan je een DSTWO nemen: http://nintendokorting.nl/home?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=57&category_id=1. Ik ben zelf niet bekend met deze site maar in Nederland is het moeilijk om bij een Nederlandse winkel flashkaarten te kopen omdat deze verboden zijn te verkopen. Je kan ff kijken of het een KvK nummer heeft  ;)

Over de DSTWO zelf: deze speelt alles af, werkt op DS, DS Lite, DSi en ook de 3DS. Alleen kan hij geen 3DS spellen afspelen. Hij heeft een extra CPU erin zitten zodat deze ook films (.avi) kan afspelen zonder iets te converten. Hij word ook ondersteund door de makers dus je hoeft niet te klooien met alternatieve firmwares. Nog dit ook met de 3DS: in de handleiding van de 3DS staat dat Nintendo je 3DS kan laten bricken (kapot maken dus) als ze merken dat je een flashkaart gebruikt. Dit is tot nu toe nog niet gebeurt, maar let dus op dat als je deze met een 3DS gaat gebruiken met een flashkaart dat deze (in de toekomst) kan worden gebrickt door Nintendo zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Actief:  

Koop een originele r4 waar ik hem ook heb besteld:

http://www.r4ideals.nl/nintendo-ds-flash-kaarten/r4-ds-flash-kaarten-ds-r4.html

Ik heb hem nog niet binnen maar dan zal ik even vertellen of alles goed is gegaan met de post enz. Je kan hem kopen met of zonder 2gb en je kan de software er al voor 3.50 euro er op laten installeren en je kan er voor 3.50 ook nog een screensaver bij kopen. Ik heb gewoon de r4 ds 2gb besteld zonder installatie en screensaver. Op die site kan je ook een dstwo kaart kopen met 2gb, 4gb, 8gb of 16gb. http://www.r4ideals.nl/nintendo-dsi-xl-kaarten-1/dstwo-kopen-bestellen-nintendo-dsi-xl-kaarten.html De betaalmogelijkheden, contacten en andere informatie over r4ideals staat hier: http://www.r4ideals.nl/informatie-r4ideals-webshop-bestellen-overzicht/

De bestelling wordt gratis en binnen 1 dag geleverd als het geld bij hun binnen is. (dat gaat sneller via internetbankieren dan bijvoorbeeld bank/giro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 35
  • 628

• Actief:  

Koop een originele r4 waar ik hem ook heb besteld:

http://www.r4ideals.nl/nintendo-ds-flash-kaarten/r4-ds-flash-kaarten-ds-r4.html

Ik heb hem nog niet binnen maar dan zal ik even vertellen of alles goed is gegaan met de post enz.

Nadelen zijn van de originele R4 is dat die maximaal 2 GB aankan, en sommige hebben meer dan 2 GB aan spellen/films/muziek. In dat geval is de originele R4 dus niet handig. Wat ook een nadeel is dat de originele R4 NIET op de DSi, DSi XL of 3DS werkt. Dus mocht packman in dit geval een DSi hebben, dan heeft hij er helemaal niks aan. Voor de rest is de originele R4 i.c.m. Wood echt heel handig.

Je kan hem kopen met of zonder 2gb en je kan de software er al voor 3.50 euro er op laten installeren en je kan er voor 3.50 ook nog een screensaver bij kopen. Ik heb gewoon de r4 ds 2gb besteld zonder installatie en screensaver.

Die software en screensaver vind ik persoonlijk gewoon oplichterij. De software is er heel makkelijk op te zetten en zelfs als dat niet lukt kan je nog om hulp vragen. En wat nog een nadeel is dat als je je firmware moet updaten (en dat moet wel wil je nieuwe spellen spelen (ik heb het nu ook over de R4 DS)) dan weet je dus niet hoe dat moet omdat je het laten doen door iemand anders. Die screenssavers kan je gewoon gratis van http://www.ndsthemes.com/ halen. Voor de rest lijkt mij die site wel oké.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Wat voor kaartje is het beste voor de 3DS?? :zwaai:

Wordt het echt geblokt? :'( :'(

groetjes + liefs marjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Wat voor kaartje is het beste voor de 3DS?? :zwaai:

Er is nog niet echt een 3DS specifieke flashkaart. De flashkaarten die er nu op werken kunnen alleen DS-spellen afspelen. Als je een 3DS flashkaart wilt die 3DS-spellen wilt spelen zal je moeten wachten. Die zijn er nog niet.

Wordt het echt geblokt? :'( :'(

Dat zijn geruchten, er is tot nut toe nog geen bericht dat er een 3DS is gebricked door een update. Flashkaarten worden wel geblokt op de 3DS, maar die kunnen wel door een update van de makers weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Hoi zombymario, O0

Thanks! Ik wacht het wel af.

Welk spel is een must voor de 3ds? Ik heb Zelda ;D alvast besteld. die MOET ik iig hebben.

groetjes + liefs marjo. :-[

Post samenvoeging: juni 07, 2011, 10:10:49

Hoi Lieve allemaal, :zwaai:

Ik ga een nieuw kaartje kopen voor m'n DSi XL en 3Ds. :-\ ik moet kiezen tussen de Acekard 2i of de DStwo. Voor mij is het grootste verschil de prijs. Wat kan de DStwo wat de ACE niet kan en vice versa?

Groetjes +liefs marjo :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Een leuk 3DS spel waar ik naar uit kijk is Mario Kart 3DS (die moet nog wel komen).

Het verschil tussen de Acekard en DSTWO:

Acekard is een goedkoop kaartje die op DS Lite en DSi werkt en gewoon is bedoeld om spellen af te spelen. Het heeft een optie om de beveiliging van het spel te omzeilen waardoor veel spellen werken zonder dat je je firmware moet updaten of het spel moet patchen. Als dan toch blijkt dat de firmware moet worden geupdate dan word dat meestal snel gedaan door de makers.

DSTWO is een duurdere kaart maar deze heeft ook een extra CPU in de kaart zitten waardoor deze ook de optie heeft om spellen met een beveiliging te omzeilen, maar deze CPU is ook in staat om GBA-spellen af te spelen en .avi-bestanden zonder enige omzetting. Dus als je echt een kaartje wilt dat zo'n beetje veel kan dan kan je de DSTWO nemen.

Dus wil je gewoon DS-spellen spelen, neem dan een Acekard. Wil je een flashkaart die DS-spellen maar ook GBA-spellen en .avi-bestanden afdraait, neem dan een DSTWO  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Hoi Zombymario  :zwaai:

Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie! O0 Ik heb nog een paar vraagjes :-\. Kan ik die kaart dan ook wisselen tussen de xl en 3Ds zonder dat ik de firmware moet veranderen,en doen de save bestanden die ik nu heb op de xl het dan ook? ???

Alvast Super Bedankt voor al het snelle en goeie advies O0.

Groetjes marjo :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Ja, je kan hem zo switchen van de 3DS naar de DSi XL, alleen moet je wel ff updaten zodat die wel op de DSi en 3DS werkt (dat is niet standaard). En ja, de save-bestanden zullen het ook doen op de DSi XL  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Maar dan kun je toch nog geen 3d spellen spelen? Alleen de normale?

Juist. Er nog geen 3DS-mode flashkaarten.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k
  • 2 weken later...

• Actief:  

Hoi Lieve allemaal :peace: O0

Heb eindelijk de DS two in huis, maarkrijg het niet aan de praat. Zombymario had het over updaten(7juni) Wat moet ik updaten en waarmee?

Als ik de dstwo nu in de xl doe dan krijg ik de melding : NO FIND SYSTEM FILES. :(

what to do, what to do??

groetjes + liefs marjo. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Hoi Lieve allemaal :peace: O0

Heb eindelijk de DS two in huis, maarkrijg het niet aan de praat. Zombymario had het over updaten(7juni) Wat moet ik updaten en waarmee?

Die 7 juni update geld alleen voor de 3DS, niet voor de DSi XL dus als je hem op een DSi (XL) gebruikt is er niks aan de hand  ;)

Als ik de dstwo nu in de xl doe dan krijg ik de melding : NO FIND SYSTEM FILES. :(

what to do, what to do??

Heb je al de firmware erop gezet: http://filetrip.net/file.php?id=25064

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Hoi, O0

Ja, staat erop. Ik zal alles ff opnieuw doen. formatteren, eos erop, dan map met games?

klinkt dat oké??

Moet ik dan nog meer doen zoals updates?

groetjes +liefs marjo :-[

Post samenvoeging: juni 21, 2011, 16:07:40

Het doet't al :D

Ik had de map niet op de sd gezet, maar de map eerst geopend, en toen erop gezet.

Bij de r4i gold moest je dat doen.

ERUG DOM :-[

Thanks + liefs  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Mooi dat die werkt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Hoi Lieve Allemaal, :zwaai:

Het doet't nu op de xl, maar hij moet het ook gaan doen op mn 3ds. Wat moet ik dan updaten? Ik ben bang dat ie gebrickt wordt. :-X

Weet iemand wat voor software je nodig hebt voor de gba en nes games, en voor het kijken van films? En waar ik dat veilig kan downloaden. :peace:

Alvast Bedankt,

Groetjes + liefs

marjo. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

• Actief:  

Het doet't nu op de xl, maar hij moet het ook gaan doen op mn 3ds. Wat moet ik dan updaten? Ik ben bang dat ie gebrickt wordt. :-X

Je kan hem updaten voor de 3DS: http://gbatemp.net/t297128-how-to-upgrade-dstwo-on-a-v2-0-0-3ds

Weet iemand wat voor software je nodig hebt voor de gba en nes games, en voor het kijken van films? En waar ik dat veilig kan downloaden. :peace:

Op de DSTWO website kan je de plug-ins downloaden: http://eng.supercard.sc/manual/dstwo/plugin.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Super O0

Ik ga snel kijken ;D

Bedankt, groetjes + liefs  marjo :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...