Paranoia Geplaatst Mei 31, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Mei 31, 2011 goedendag ik probeer iets te downe maar ik krijg steeds een melding zie (bijgevoegd plaatje) ik kan maar niet ondervinden waar het probleem zit. of doe ik iets verkeerds ik hoor graag van jullie mvg Paranoia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Juni 1, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 1, 2011 Probeer eens het NZB-bestand eerst los te downloaden en dan proberen om hem in je newsreaders te openen. Je download het NZB-bestand door: Bewerken > Downloadknop > NZB Opslaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Paranoia Geplaatst Juni 1, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Juni 1, 2011 ik ben hier nieuwe ,ik snap er nog niet veel van ;D en hij doet nog steeds hellemaal niks,en hoe gaan ik hem los downloaden dan ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
IfElse Geplaatst Juni 2, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2133 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 2, 2011 ik ben hier nieuwe ,ik snap er nog niet veel van ;D en hij doet nog steeds hellemaal niks,en hoe gaan ik hem los downloaden dan ?????? Dat zegt hij hierboven... Probeer eens het NZB-bestand eerst los te downloaden en dan proberen om hem in je newsreaders te openen. Je download het NZB-bestand door: Bewerken > Downloadknop > NZB Opslaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Paranoia Geplaatst Juni 2, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2011 laat ik het zo zeggen ,ik kom er achter dat ik bepaalde programma,s nodig heb ,wat raden jullie mij aan. ik kom er maar niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Juni 2, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 2, 2011 laat ik het zo zeggen ,ik kom er achter dat ik bepaalde programma,s nodig heb ,wat raden jullie mij aan. Welke programma's? Wat lukt er precies niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Paranoia Geplaatst Juni 2, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Juni 2, 2011 zoals ik al zij in het begin van me topic,als ik op de pijl klik gaat hij heel traag iets doen en dan krijg ik die melding wat ik al aangaf met het plaatje,met andere woorden ik kan niet downloaden ik krijg een melding van iets over een sab fout of iets dergelijks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Juni 3, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 3, 2011 Probeer eens het NZB-bestand eerst los te downloaden en dan proberen om hem in je newsreaders te openen. Je download het NZB-bestand door: Bewerken > Downloadknop > NZB Opslaan Maar heb je dit al geprobeerd? Als je dat ff kan melden of het wel of niet werkt kunnen we je verder helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie