packman Geplaatst Mei 31, 2011 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/11 Status: Offline Actief: Augustus 8, 2012 Delen Geplaatst Mei 31, 2011 Hoi Lieve Allemaal. Mijn naam is marjo, 35jr en in het bezit van een DSi xl. Ik probeer pok.black en white a/d praat te krijgen op een r4i gold kaartje en het lukt niet. foutmeldingen o.a load error 4 en unsupported dldi naam. Ik snap't niet meer en besloot me daarom maar aan te melden bij deze site. Ik hoop hier meer te leren. Alvast Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Thijs. Geplaatst Mei 31, 2011 Bijdragen: 1905 Waardering: 49 Prestatiepunten: 347 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/11 Status: Offline Actief: Februari 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 31, 2011 Hoi Packman Welkom op Duken.nl Je kunt in het kopje Consoles en Handheldfan je vraag plaatsen. Gr Thijs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 1.9k
Maartenn Geplaatst Mei 31, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Mei 31, 2011 :welkom: Als je inderdaad in dat gedeelte van het forum even je vraag plaatst, weet ik zeker dat het voor u opgelost gaat worden! Een fijne tijd gewenst op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie