judithisa Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Hallo, ik kan sinds kort films downloaden via piratebay en Utorrent. Op zich gaat het prima, maar soms haal ik bestanden binnen waar ik niets mee kan. Nu heb ik bijv. een film gedownload en blijkt het een video_ts bestand te zijn :- ???. Als ik dubbelklik op de map krijg ik allemaal losse bestanden. Afspelen op mn laptop lukt niet. Nu heb ik het bestand gebrand op schijf maar mn dvdspeler kan er ook niets mee??? Wie kan me in jip en janneke taal uitleggen wat ik hiermee kan??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Zombymario Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Deze map video_ts moet je branden op een DVD zodat deze kan worden afgespeeld op je DVD speler. Volgens mij kan je het branden met Nero of IMGBurn! (weet niet zeker). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
scarhead Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/14/11 Status: Offline Actief: Januari 4, 2012 Delen Geplaatst Juni 6, 2011 In die video_ts map moet je de grootste IFO-file dubbelklikken om de film af te spelen op je laptop. Lukt dit niet haal dan een betere speler in huis zoals VLC of liever nog het nieuwste K-Lite codecpack(hierin zit de optie om MPC mee te installeren). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
IfElse Geplaatst Juni 6, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2133 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 6, 2011 Je kan ook Cyberlink PowerDVD gebruiken, die speelt ze prima af ! Of gewoon zoals al eerder gezegt K-Lite codecpack installeren en ja kan het gewoon met de Standaard Windows Media Player afspelen, die is lekker licht voor je pctjes + een mooi design. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Juni 16, 2011 Delen Geplaatst Juni 16, 2011 Gewoon map met rechter muisknop aanklikken en dan klikken op afspelen met vlc media player O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie