TiePie Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben Tom 27jaar en ik kom uit de omgeving van Alkmaar Ik wil graag via spotnet games downloaden maar omdat ik daar niet zoveel van snap heb ik me maar hier aangemeld zodat iemand me kan helpen. Mvg Tom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Op DukeN.nl hebben we een Spotnet handleiding: http://www.duken.nl/leren-downloaden/spotnet-handleiding-nzb-bestanden-zoeken-en-downloaden-leren-downloaden.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
TiePie Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Op DukeN.nl hebben we een Spotnet handleiding: http://www.duken.nl/leren-downloaden/spotnet-handleiding-nzb-bestanden-zoeken-en-downloaden-leren-downloaden.html Bedankt voor je reactie Deze stappen heb ik inmiddels allemaal gedaan. heb ook een spel gedownload rct3 die wil ik nu spelen maar ik begrijp dat ik eerst deamon tools moet instaleren. daar ben ik nu mee bezig. Post samenvoeging: mei 25, 2011, 20:09:41 Dat wilt niet echt lukken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Mei 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 25, 2011 Maak even (in het goede board natuurlijk) een topic aan over je probleem en beschrijf wat er niet lukt. We hebben niks aan: "Dat wilt niet echt lukken". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
TiePie Geplaatst Mei 26, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 26, 2011 Maak even (in het goede board natuurlijk) een topic aan over je probleem en beschrijf wat er niet lukt. We hebben niks aan: "Dat wilt niet echt lukken". jah sorry het is al gelukt, ff teamviewer installeren de rest heeft mn collega gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie