Sabine Hartman Geplaatst Juli 7, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 7, 2006 Ik zit met een probleem.. Ik vond de sims 2 open for business een beetje duur dus ik dacht laat ik maar eens kijken of ik um kan downloaden.. Me eerste keer dus. Ik downloade BitTorrent, downloade een bestand van de Sims OFB en toen ging ie downloaden dat ging allemaal goed. Nu heb ik dus WinRar en kan hem daar in openen. Maar wat moet ik dan doen om hem te kunnen spelen? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst Juli 7, 2006 Delen Geplaatst Juli 7, 2006 dus je hebt allemaal winrar bestandjes gedownload?? zoja pak dan het eerste winrar bestandje uit, je pc zal nu de hele rits achter elkaar uitpakken en zal dan een map vormen met daarin een bestand. In de map staat als het goed is een ''image'' bestand. deze moet je dan mounten met deamon tools (>>KLIK HIER VOOR EEN HANDLEIDING) als je dit gedaan hebt kun je het spel vervolgens installeren. na de installatie moet je vervolgens een no-cd crack plaatsen, deze kan je downloaden van www.gamecopyworld.com succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Sabine Hartman Geplaatst Juli 7, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2006 Dankje ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie