bart Geplaatst Juli 6, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Juli 6, 2006 When.a.Stranger.Calls.DVDRip.XviD-DoNE Dit is de naam van het bestand van een film die ik downloadde. met welke programmas kan ik dat op dvd of cd zetten ? want dit is geen avi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Eagles Geplaatst Juli 6, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 6, 2006 dat kunnen we hier helaas niet aan zien! je moet dan even op je bestand gaan staan en dan rechtermuisknop--> eigenschappen! wat staat daar? hoe groot is het bestand? tussen de 600 en 800 MB dan is het waarschijnlijk een AVI. waar heb je mee gedownload? p2p geeft meestal avi, bij torrents ligt het eraan 50/50! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
yvon Geplaatst Juli 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 6, 2006 hoi Eagles ik heb dit ook een keer gehad. wat je kunt doen is het volgende. Download divxtodvd. Die zet je xvid namelijk om en dan krijg je een dvd bestand die brand je met nero of de brand programma die je hebt. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Eagles Geplaatst Juli 6, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 6, 2006 ha yvon ik heb geen probleem met xvid maar Bart. ik kan alleen aan zijn bestandsnaam niet zien om welk soort type bestand het gaat. p2p geeft vaak bestandsnamen met xvid/ divx erin maar zijn toch gewoon avi's en ongeveer 600 tot 800 MB groot! daarom wil ik een paar dingen van Bart weten zoals die hierboven beschreven staan! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
yvon Geplaatst Juli 7, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 7, 2006 o sorry hoor ik had jou naam geschreven. soms iets goed volk : yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
bartelomeus Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 27, 2006 ja vertel eens wat over het formaat avi kun je doen met AVI2DVD of met DIKO rar moet je eerst uitpakken met winRAR enz. we moeten eerst het formaat weten ik raad aan ook Gspot te instaleren! Bart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Gast sebasjuh Geplaatst Juli 27, 2006 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Is gewoon een avi bestand het heeft alleen Xvid codecs nodig. Maar kan je gewoon met bv. Nero branden. Kies voor vcd en voeg het bestandje toe en Nero zet hem zelf voor je om. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie